onsdag 15 april 2009

Omatchat! (bilder)

Åhh jag måste köpa nya slitåsläng lindor :S sen Prisse dödade ena lindan så har jag inte längre 4 benlindor som matchar (lr joo det har jag men inga som jag vill ha i hagen :P )
Så Okuma ser ut såhär idag :S

Åsså kan det vara läge för att rengöra skor å stövelskaft lr vad tror ni?

Idag har jag varit duktig och staplat lite ved och tänkte gå ner å äta lite nu sen städa i köket sen ska jag rida...
Ridbanan har torkat upp som fasen nu alltså. Jag är så himla nöjd att jag inte gjorde budgetvarianten av ridbana och inte la mattan. Hade jag inte haft mattan hade den inte gått att använda alls nu...
Men nu är det kalasunderlag verkligen!
Blev nästan lite sugen på att ta fram hindret å skutta lite... men det blir nog inget av för nu äre dressyr i sinnen som gäller :P haha

Ska även beställa från Börjes under dagen lite små förbrukningssaker som man självklart måste ha ;)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.