torsdag 23 april 2009

Funderar

Mmm dom två sista dagarna har gått bajs å rida och jag vet inte om jag ska stryka mig från båda tävlingarna med båda hästarna lr om jag ska vara med ändå.

Sen så när jag tävlar så gör jag det inte för att jag vill vinna, utan för att jag vill utvecklas samt att det är kul att komma ut och få en bedömning av både häst och ryttare.

Jag är en realist och än så länge så hamnar vi i botten av resultatlistan men det gör mig absolut ingenting, huvudsaken det känns bättre och bättre och vi kanske får 1% högre än gången innan, lr bara att det känns bra, då är jag mer än nöjd.

Igår saknade jag Danne så mkt så det gjorde ont, jag vill kunna prata med honom och ventilera alla mina tankar och funderingar.

Ska fundera om det ens blir nån träning ikv lr om jag ställer in den åxå. Vi får se.... vi får se.

Jag saknar dig.

2 kommentarer:

  1. TÄVLA. Om inte annat för miljöträningens skull! Det skadar aldrig. Jag tror att det kommer att gå super :-)

    SvaraRadera
  2. sv: Den kommer att bli för svängd åt henne då hon är väldigt, väldigt rak. Breddningen måste "komma ut någonstans" och Sadel-Pia menade att det inte skulle fungera på Lady.

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.