söndag 12 april 2009

Osis och 2 år :)

Jag som hade tänkt åka iväg å löshoppa Prisse fnisse ikv men det sket sig eftersom bromsvajern på transporten hade gått av :O mest troligt har dne gått av när Danne backade undan transporten eftersom sist jag använde den så fanns det bromsar!
Iaf på tisdag när affärerna öppnar så då ska jag in till stan å försöka köpa en ny vajer å då har jag nog en fungerande transport på tisdag igen :) vilket känns bra :)

För nån dag sen så blev Okuma lite gallig i benen och jag har oroat mig som fasen över det men igår var det bättre och idag var det helt bra. Har ju hunnit stressa upp mig och oroa mig som fasen :S

Förresten, så igår så firade jag och Danne 2 år. Eg så var det den 7 april men det var påskdan så vi var ut och åt och sen var vi å bowlade (jag ägde första serien, sen gick det utför :O )
Sen blev det klubben och efter ett tag så for jag å chafförn hemåt åsså hämtade vi Jessica å min å Dannes 2 års dag slutade med att jag å Jessica drog till San Fransisco ;) haha lr iaf drack San fransisco :] och sen såg vi en skräckfilm, typ dom två mest mörkrädda i världen ser en skräckfilm tillsammans.. men så lägne man itne är ensam så gåre ju rätt bra :)

Å när Danne komme hem fär vid 4-5 tiden så låg jag å Jessica i soffan å sov hehe :D

Idag har det itne blivit många knop gjorda.. men imorn blire desto mer :D

Nu sängen å sova.

Jag uppskattar verkligen alla mina underbara vänner och min familj (alla inräknade)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.