tisdag 7 april 2009

Aamajgååd!

Vad Okuma var piggelin idag... red ut idag igen.. skötte sig mkt bättre med trafiken idag.
Red mot mullsjö å sen upp i skogen och han tog en vänstergalopp som var helt galet underbar... men det märks att det är jobbigt för han hypar upp sig men iaf galoppen där... så sjukt kraftfull och i bra tempo och vilka jäkla bakben alltså!

Han är fin min lillgris :]


Nu ska jag rida Prisse å KC var bara tvungen att gå in å äta lite :)


Jaadu det finns knasiga människor.. och jag förstår varför vissa människor inte vill vara tillsammans med sådana.


BTW, jag gillar fortf inte hundar (mkt hundar nu känner jag) samt hjärndöda trafikanter. Mötte en gryyymt smart busschaffis idag... jaaa vad säger man?!

Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.