måndag 20 april 2009

Glädjetårar och funderingar.

Ja, idag har jag tårar i ögonen när jag satt av Okuma han var mjuk, lyssnade bra, tog båda galopperna (blev bocksprång i höger galoppen men han var bara söt), lyssnade fint även efter galopperna han var bara allmänt jättetrevlig idag och jag bara öste kärlek över honom... han är det finaste som finns.. det bästa i världen.
Min älskade!

Sen var jag till Surf och lånade Karins (med Lady) sadelgjord som jag tror jag ska behålla faktiskt.. fast kankse ska höra vad hon ska ha för den först.. lr om det är billigare att beställa en GG dom kostade visst bara typ 500 nu, har kostat 900 nånting..
Dock så ska Prisse longeras å jobbas från marken då han klart reagerar på dom tre minimala plupparna (hårsäckinflammation) Han måste ju vara den absolut känsligaste i hela världen.. När KC hade det så brydde han sig knappt å han hade bet mer än Prisse...

Sen så tänker jag så det knakar... :/

Förövrigt så vet jag av en häst som ska säljas som jag i princip har drömt om i ca 1½ år lr nåt...
och jag har inte råd å tid framförallt inte råd med en till och jag har svårt att tro att jag kan sälja nån av mina för att köpa den.
Ev ska den hästen exporteras till USA åxå... :/ om nuvarande gäaren går med på det.. En som ridit i OS för USA är tydligen väldigt intresserad av hästen...

Men det är itne det jag tänker på i huvudsak.. även om det gnager i min hjärna...


BTW,
det här var HEMSKT!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4947592.ab

Sen så saknar jag Daniel så det gör ont!
Önskar så att han var hemma så jag fick prata med honom... krama honom å bara vara med honom...
Han är den finaste människan som finns. Jag är så glad för att han tkr om just mig.

1 kommentar:

  1. nej gu vad hemskt, alltså det där med polohästarna.. att så många dog :(

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.