söndag 19 april 2009

Trött, fattig och på jakt.

Japp det är nog jag det.

Min dag började kl 6 imorse när jag klev upp å släppte ut grabbarna å gav mat å mockade, sen åt jag frukost å drog in till surf för att vara funktionär på hopptävlingen. Var faktiskt helt ok och har inget emot att göra det fler ggr..

Sen kl 13.00 komme sadelutprovaren å vi hittade en Bates Caprilli som låg helt ok, enda som är att den vill glida fram lite men det är inte konstigt alls om man ser på hur han ser ut för tillfället.
Hömage och klen fram, kan det åka annat än fram då? ;P

Nu ska det införskaffas en svängd dressyrsdaelgjord och hoopas på att det blir bra.

Tips om vart man kan köpa en riktigt svängd gjord?

Jag är fattig, för sadeln var precis i övre smärtgränsen för vad jag hade tänkt lägga på en sadel.. :S
men men vad gör man inte för sina lillgrisar.. :]


Fick lite skit av mamsen för att jag inte har lagat nån mat sen Danne for åxå.. lr jag gör ju gröt på morron annars blire bara nån macka å nån godis lr nåt chips...


jag är en trött gris idag :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.