torsdag 16 december 2010

Överkörd.

Så känner jag mig idag, igår var jag till en kiropraktor, hade 7 kotor i ryggen som låg så fel så han fick jobba för att få dom på plats igen och till följd av det känner jag mig duktigt mörbultad idag.
Klev upp som vanligt (eller ja stapplande) imorse och skulle släppa ut hästarna, insåg när jag stod ute i stallet att "det här går inte".
Så kära Danne fick släppa ut dom och jag blev nerbäddad i sängen igen.

Tycker att det är väldigt viktigt att gå regelbundet och kolla sig eftersom många har problem med att vara sneda i kroppen och då påverkar det tex ridningen och hur man inverkar på hästen.


På bilfronten så har jag ev hittat en bil, en Audi A6 2,5 TDi Quattro, dock är draget bara klassat för 1500 kg nu på BE men det ska tydligen gå att köpa ett drag med högre viktklass till just den bilen.
Väntar på att få svar från generalagenten om vilka intyg som krävs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.