lördag 25 december 2010

Äntligen!

Äntligen har jag fått tummen ur och varit iväg till ridhuset, kände mig så omotiverad och fick nästan tvinga iväg mig.
Men himmel va härligt det var att rida inne, var helt ensam i ridhuset.
Hade Okuma med mig och han är ju så himla oriden så det finns inte, och jag hade förväntat mig ett dåligt uppförande.
Nejdå, han skötte sig superbra!
Riktigt jättetrevlig var han, blev så peppad.
Jag har tidigare känt att det varit onödigt att åka in när jag har det så bra här hemma, med egen ridbana med belysning osv.
Men det var verkligen jätteskönt att få skippa alla tjocka varma kläder och kunna matcha hejvilt utan att frysa, ja även att få rida på bra underlag och skippa halkrisken som man aldrig kommer ifrån trots broddar och snösulor.

Har även köpt en systemkamera idag, nu återstår bara att lära sig hur den fungerar :)
Men himmel va kul det är att fota :)
Kommer nog aldrig att påstå att jag är ens lite duktig.



En del av mina schabrak.



KC inne i stallet.


Såg kissen sitta ute på parkeringen när jag var inne.

Resten av bilderna är tagna med mobilen.

Under dom senaste dagarna har jag hunnit med att,
skaffa blonda slingor


Blivit väldigt rödhårig och fått en helmysig mössa av mamsen


Varit in till Surf med Okuma och ridit , låtit han busa lös i ridhuset och duschat honom.


Hunnit förstöra ett par tjocksockar genom att hänga dom precis vid kaminen


Ska uppdatera mer om julafton senare men den var iaf riktigt trevlig och bra.

4 kommentarer:

  1. sv: hihi såklart. jag vet,jag vet :]
    du passa jättebra i rött hanni :D

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag älskar bilden på dina sockar :P
    Btw, cool hårfärgen blev! Passar dig!

    Fått några bra svar på medryttar-annonsen?

    SvaraRadera
  3. SV jag tycker helt klart att det är värt det, det är jättestort och väldigt mycket affärer och jättebra tävlingar, även om jag tycker att Falsterbo är lite bättre:)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.