fredag 31 december 2010

Gott nytt år!

Gott nytt år allesammans!

Sen jag skrev sist har jag jobbat, ridit och däremellan sovit litegrann.

Måste tipsa om ena julklappen jag fick, en Wakeup-lampa!
Underbart att få vakna på det sättet!
Fick en massa bra saker, faktiskt bara en hästrelaterad sak, och det var värmekabel till vattenledningarna i stallet.

Idag var det fotografering som stod på schemat, hade tänkt hinna med att fota alla men efter att Okuma brallat såpass så fick jag ont i nacken å bestämde mig för att det räckte med bilder på Okuma :)

Så nu blir det bildbomb!







Det blev lite bus åxå





Älskade


Okuma i hagen


Och sist men inte minst, lilla Billy :)

4 kommentarer:

  1. Snyggingar! Han ser som så jäkla glad ut när han brallar på !! :D

    SvaraRadera
  2. Han ser verkligen pigg å glad ut :-). Mvh Sofie

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.