onsdag 8 december 2010

Eluppvärmt?

Var ju som sagt in på Pegasus efter jobbet och då hade dom fått in, eluppvärmda handskar, en väst och sulor.
Det var inte uppackat än så jag ska dit på några dagar och kolla läget.

Fötter och händer är det som jag fryser om så otroligt lätt, har nog förfrusit dom aningens för många ggr.

Såg en helsnygg fleecetröja från KL dock tänker jag ikket köpa en tröja för 1500 spänn som jag ska ha i stallet... (säger jag nu iaf) haha.

Köpte iaf fodertillskott samt en LikIt till Prisse, han älskar den med äppelsmak mer än nånting annat så ibland får han lite vardagslyx :)



Red Prisse på banan och han kändes himla trevlig faktiskt, bad Danne filma men våran kamera har gett upp igen. Det är bara 3 gången nu?!
Det blir nåt knas så när man filmar blir allting extremt mörkt och dålig kvalite.
Det är illa när mobilen filmar bättre än kameran!
Hade varit himla kul med en bra filmkamera, och även en digital systemkamera.
Får ta och köpa några lotter kanske.

Hursomhelst, det blev bara Prisse som fick röra på sig för dörren till sadelkammaren hade gått i baklås!
Så Danne fick ta kofoten :O Men nu är den som den ska igen.
Ett tips är att om man har en låsbar dörr, då är det bra att veta vart nyckeln är ;)
Det löste sig iaf som tur är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.