tisdag 7 december 2010

Fullt ös.

Imorrn är det tillbaka till vardagen igen.
Okuma fick på sig sin sko nu ikv, är väldigt glad för att jag tränade armar/axlar på gymet idag och inte ben, för jag fick stå ganska länge för att få ut 3 sömmar som var kvar.
Prisses ben såg fina ut nu ikv, han fick jodomslag på ett ben och bara lindat som vanligt på dom andra.

Elektrikern har varit här och fixat elen inne och ute.
Jag är helt klart nöjd, kommer helt klart att kunna rida seriöst hela vintern även om belysningen bara är tillfällig och att den kommer att bli ännu bättre.
Mattläggaren var här och la golvet och imorn kommer han igen för att fixa väggarna sen är det bara rörmockaren kvar sen är det klart :D

Nu längtar jag tills imorgon kväll så jag kan rida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.