fredag 18 september 2009

Shopping

Eller ja lite iaf... Nya stövelskaft då mina bruna har gett upp, visserligen var det länge sen och mina svarta ser så taskiga ut och ibland får man kämpa som fasen med dragkedjan, vilket inte är uppskattat. Så ett par nya likadana borde dyka upp under nästa vecka :)

Sen är jag så himla sugen på ett jättesnyggt schabrak, det är ganska likt ett schabrak jag har sen tidigare bara det att jag vill ha ett dressyrschabrak!
Med brodyr på... då gäller det bara att hitta röda matchande akryl lindor.
Det skulle bli så snyggt med schabraket, och lindor , mina grårandiga ridbyxor och min röda v-ringade ridtröja... åhh jag ser det verkligen framför mig!
Men det är ju itne livsviktigt i dagsläget.. en dressyrsadel som passar KC och en hoppsadel som passar P är på önskelistan nu vill jag lova. Visserligen så funkar det med Prestigen ett tag till på KC men det är ju ändå inget långsiktigt..


Nu ska jag äta ett litet mellanmål tror jag och hoppa i "arbetskläderna" sen ut och flytta hästarna, ta ner hage, bygga upp ny hage och sätta strömmen där och släppa dit dom små liven.. det kommer de all sannolikhet inte att bli klart idag då det är en hel del som sak både ner och upp igen. Men det blir nog kalas när det är klart :)
Där kommer dom att få gå dagtid då jag är lite rädd för frost i gräset under nattetid sen börjar det nästan vara lite kyligt ute under nätterna nu, prisse har ju visserligen fått ha täcke varje natt nu under sommaren och nu har han fått börja ha ett fodrat. Vill inte att han sa frysa.

Hoppas bara alla tre kan sköta sig i lag igen.. Mkt antibit spray går åt på täckena vill jag lova :P

Funderar verkligen på om jag ska vara med på programträningen eller om jag sak skita i det... Måste bestämma mig senast imorn... frågan är ju om jag har tid..


Aja vi höres :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.