tisdag 22 september 2009

Den stora staden får besök

Igår var jag in till stan, gick på stan med mamsen :) det införskaffades en ny bikini och en ny bikinunderdel. Skitsnygga var dom båda! Sen blev det tre linnen som satt jätteskönt, jag gillar linnen med lite bredare band men som ändå har lite urringning, det ska inte vara för mkt eftersom jag använder linnena främst här hemma och i stallet på sommaren osv.. Men galet alltså, jag hittar ju ingenstans längre... Jag är helt lost när jag är i stan.. tur man har mamma :) Dom är så underbara mina föräldrar :) Båda två :)

Iaf sen efter det så for jag på granngården och köpte foder, 3 säckar blev ganska exakt 800 spänn... men kommer mest troligt bara behöva köpa den dyra säcken en gång till sen ska nog både Prisse och KC va biffigare, nog för Prisse biffat på sig en del nu under sommaren men det skadar ju inte :) Så länge det inte är en ohälsosam vikt.

Sen var jag förbi Alexandra hämtade bla Jessicas mobil som legat där i typ en vecka, det är så drygt att inte kunna ringa till hennes mobil :P

Sen var det kikning på ponny , och neej jag ska inte köpa nån ponny spec inte en B-ponny då jag är för lång och tung för en sådan.

Sen så tog jag hand om mina hästar och Okuma hade lyckats tappa en sko, hörde av mig till hovslagaren och hon kunde komma redan idag kl 10.00.

Imorse så släppte jag ut dom och gjorde iordning allt så nu är det bara rida kvar, vilket jag ska göra strax, ska bara äta lunch först.
Sen blir det Idol ikväll :D tihii tihii tihii tihi :D

Lite depp över att det inte blir nån programridning men men man kan inte få allt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.