onsdag 16 september 2009

Mindre lyckat blir det ibland

Men lite komiskt blev det den här gången iaf..

Tänkte jag skulle skutta lite barbacka, hade ju hindren uppställda sen jag löshoppade.
Prisse tycker ju det är så himla kul å skutta lite så täntke ähh varför inte så ja kommer mot bommarna och hindret, går väl helt ok förutom mina alldeles för långa tyglar men ja han skötte sig, sen efteråt gjorde han ungefär likadant som när vi löshoppade han, han busade alltså lite.
Som tur (eller otur) så fick Danne det på film hehe ;P

Här kommer först lite stilstuide.






Sen den efterlängtade filmen!
Haha
Se och skratta, Kan ju iof nämna att han skötte sig faktiskt jättefint efter det, var lugn och lydig ;)

2 kommentarer:

  1. Haha! Otroligt att du satt kvar. Inte sjysst av prisse att dra ner huvudet sådär ;)

    SvaraRadera
  2. svar: hahaja jag har haft hästar som collina (och betydligt värre) hela mitt liv så är rätt härdad, och man har ju lärt sig collinas små tricks efter ca 2,5 år xD tack :D

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.