torsdag 21 maj 2009

Så fort

.. Så fort kan saker hända... Tur i oturen var att det inte var så allvarligt som det verkade först. Jag tänker på dig! -kramar-

Jag skippar allt som har med det att göra iaf för tillfället och hoppar fram några timmar..

Har ev hittat en sadel som jag ska köpa, ska få köpa den på öppet köp och sadelutprovaren ska få komma och kika på den.

Sen har jag varit ute och joggat med KC, lr först så gick vi lite och sen så blev det att springa medans KC travade på sen när jag trodde mina lungor skulle sprängas så joggade jag medans han skrittade i raskt tempo... Fy bubblan vad min kondis har blivit värdelös.. måste ta tag i det här om jag ska orka med att träna alla grabbarna för tränare = 45min*3..Direkt efter varann alltså..
Då lär man känna att man lever men fy bubblan var härligt det ska bli :)


Tänker på dig!
Kram!

2 kommentarer:

  1. Näe jag vet inte,, har ingen idee just nu säg ett ungefär vad du vill ha för dom?
    Hur långa var dom ? :)

    SvaraRadera
  2. Ja men 50 då??
    eller ska jag säga 55 ;-)
    Kan du inte lägga ut nån bild igen på apa eller på bloggen igeen?? :)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.