lördag 23 maj 2009

Lång dag idag

Idag har det varit en lång dag. Har precis duschat efter att ha tagit hand om hästarna.

Tar det bara väldigt kortfattat, berättar mer imorn om jag får någon tid att häcka framför datorn.

Efter att jag kört Sandra till tävlingen i vännäs for jag hem och och åt efterlängtade lunch/middag vid 20.00 ungefär sen longerade jag Prisse och for ut och joggade med KC kändes skönt idag sen longerade jag Okuma. Det var kortfattat om grabbarna.

Idag fick Jessica komma hem, kändes väldigt skönt. Hann vara väldigt orolig under gårdagen. Det var så hemskt att bara sitta där igår och itne kunna göra något annat än att bara prata med henne och hålla i handen/stryka henne över håret. Så hemskt att se henne ha så ont.

Iaf har hunnit prata med henne några ggr under dagen och nu när vi pratade senast så sa hon att jag skulle kika på hennes blogg.
Då har hon (Jessica) skrivit ett jättesött inlägg.
Jag vet att du skulle hjälpa mig precis lika mkt som jag hjälper/ställer upp för dig. Blev rörd när jag läste det.

Nu ska jag lägga mig i soffan och se en film och känna lugnet, snart är det en ny dag igen. Ska se om jag inte hinner klämma in att fara upp till Jessica och motionera Mayenne åxå.

Pussokram!

1 kommentar:

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.