söndag 31 maj 2009

Morsdag och nya "barnet"


Japp idag äre morsdag å även fast jag har 7 grabbar så inte fasen äre nån som uppvaktar mig inte :O
Otacksamma slynglar det är vad dom är... men ack så söta :]


Här är iaf min nya sadel, en Prestige :D Helnajs är rätt ord, kommer att behandla den som om den vore mitt lilla barn :O



Igår var det helt sinnessjukt varmt under dagen, 30 grader i skuggan (avläst på två termometrar på helt olika ställen)
Vill lova att det gick åt mycket vatten nere till hästarna, tur jag har min lilla vattenvagn :]

Middan var supermumsig och det var trevligt sällskap.

Med värmen har det även kommit jobbiga insekter, så nu är det flugtäcke som gäller..-suck-


Helt loj blir man i värmen.. idag blåser det då rätt bra så det är ju som skönt, men då får jag ont i nacken istället... hmm aldrig äre då riktigt bra...

Nu ska jag gå å få i mig nån vätska innan jag rinner bort.. :O

1 kommentar:

  1. Du får säga åt grabbarna att dom måste uppvakta dig lite ;)
    Är inte lika varmt i ume iaf, fast jag har nästan bara varit inne hela helgen. orkar inte göra nåt ute känns det som!
    hoppas helgen varit bra iaf!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.