tisdag 26 maj 2009

Kanske kanske! :O

Hoppas och håll tassarna!

Nu i em har jag och Danne varit ner till Sundsvall och köpt en kåpa till pickupen och sen har vi (jag drog med Daniel) på Hööks, och det var nog en av dom billigaste gångerna jag varit där :O lr eg sku de ha kostat typ 600 (men det hade nog ändå varit bland dom billigaste gångerna jag varit där.. men eftersom jag lämnade in dom trasiga kylpaddarna och fick tillgodo så blev det bara typ 190 kr lr nåt.. WOHOO! Kände mig nästa lite stolt där ;P
Tyckte dock dom hade lite taskigt med kläder.. jag ville ju ha en brun tröja som matchar mina brunrutiga ridbyxor men det fanns ikket..

Iaf det blev 3 grimmor (med reflex, ja jag är beroende och vill att mina grabbar ska synas!) Två par tyglar och en höpåse (en sån dära blå, som kostar 159) har en likadan sen tidigare och den är jättebra! Det är bra att ha en extra:)

Iaf efter vi hade varit på hööks så for vi till nåt företag som programmerar om styrboxen i bilen, så nu äre cirkus 50-60 heestkrääfts till i bilen :)

Hoppas mina linser kommer imorn och prisses hagbenskydd och jag vill ha bot täcket åxå :D

BTW, Nån som vill beställa från Börjes?


Nu blire sova! godnajt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.