torsdag 14 maj 2009

Pust å stön

Idag har jag städat och tvättat samt bäddat rent i sängen, har även invigt mangeln men den var lite skum :S

iaf, hade maten klar när Danne komme hem åxå (vuxenpoäng till mig ;) )

Efter maten tog jag in Prisse och gjorde iordning honom, brände iväg till Vännäs och försökte rida fram i blåsten bland en massa spännande hinder :O Prisse har inte sett så många hinder sen 1 november... :O han hade nog hoppats på att få dra en repa där istället iaf red för Kerstin tell idag, första gången, hon har iof dömt mig när jag tävlat nån gång men det går ju som inte å jämföra :P

Han var iaf spänd men blev rättså trevlig mot slutet, längtar så tills vi kommer igång helt med regelbundna träningar i både hopp och dressyr, ska faktiskt vara med på hoppträningen nu på söndag på Surf. DEENI! De trodde ni itne om mig va ;P


Sen när jag komme hem så åt jag ltie till (alltid hungrig :P ) sen ut å mocka och sen for jag ut å skritta med Okuma över ängarna, ibland funderar man ju hur han har det ställt, om han har alla får i fållan lr om han bara lever livet... Man kan faktiskt bli lite upprörd när han bestämmer sig för att bilar är livsfarliga monster som faktiskt kommer att döda och äta upp honom.. Jag menar, han är ju itne alls 14 år och har varit trafiksäker hela sitt liv... nu sen förra året å han var ståendes så har han varit himla muppig med trafiken.. lite drygt eftersom han tidigare inte ens blinkade när en lastbil körde förbi i ca 90 blåst.

Ajaaa, nu ska jag hoppa ner i sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.