lördag 6 augusti 2011

Under hot.

Fick jag min sambo att filma lite när jag red igår, ville helt enkelt se hur det såg ut.
Både igår och i förrgår har han varit lite mot, valde att ha lägre krav under gårdagens pass, funderar på att bara skritta honom idag och hoppas på att vi lyckas få bort "motheten" under morgondagens träning.



Rättså orörd film, dock lyckades jag klippa bort en snutt jag hade tänkt ha med och en som jag hade tänkt ta bort blev ist kvar, men jag är helt enkelt för lat för att göra om ;)

7 kommentarer:

  1. Ja, det är mysigt stall! :) Jag valde färgerna själv, som tioåring, hehe xD

    SvaraRadera
  2. Så fina! Ni har blivit betydligt mycket bättre å jämnare sen hippo! Och det säger jag INTE bara för att va snäll ;)

    Stundtals ser han riktigt biffig ut faktiskt!

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja, det kostar en hel del men precis som dig tycker absolut det är värt varje krona!
    Nä, precis. Usch vad man skulle ångra sig!
    Saker och ting kan hända nog fort ändå..

    Vad trevligt det ser ut =)

    SvaraRadera
  4. SV: Nej det är ingen speciell mattespadd, de är allmänt kända för att lyfta sadeln istället för att klumpa ihop sig och göra den trängre. Vilket är det jag upplevt under de år jag haft mattespaddar oxå. Tycker dom funkar suveränt! Blir inge trängre över huvudtaget.

    SvaraRadera
  5. Jag vet, vad jag vet är rumpsår not the shizzle. Vet inte vad det beror på men får det sjukt lätt. Måste nog börja träna min stjärt så att skinkorna sitter ihop och inte sladdrar isär, om jag kallar det för preventiv ASS-out kanske det blir lättare att faktiskt sätta igång. Eller vad tror du?

    SvaraRadera
  6. Vad det ser trevligt ut! Galoppen ser rund och bärig ut, och traven är mindre "trippig". Jättestor skillnad sen jag såg er sist, bra jobbat!! :)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.