måndag 22 augusti 2011

Mys!

Igårkväll satt jag på Okuma igen, åh underbar känsla.
Skrittade runt 20-25 min på ridbanan. Kände att jag inte ville ge mig ut i trafiken/skogen när jag inte riktigt vet hur han beter sig.
Så det fick bli i trygghet på ridbanan.
Han skötte sig riktigt bra, visserligen så var det kravlös skritt men man vet aldrig med Okuma ;)

Prisse fick sig en uteritt, hade tänkt skritta hela vägen men han kändes så fin så jag kunde helt enkelt inte låta bli att trava en bit.
Lika fin där med.

3 kommentarer:

  1. SV: ja det ser så skönt ut! såklart bättre utan täcke med :P

    SvaraRadera
  2. Hej, har skickat bilderna från Lrks nu:)

    SvaraRadera
  3. Jag försöker så gott jag kan!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.