tisdag 30 augusti 2011

Svårt!

Det är svårt att rida.

Det är svårt att göra en korrekt fattning, jag tkr det är svårt och Prisse tkr det är om möjligt ännu svårare och tar till försvar att protestera och skutta men förhoppningsvis så ger det sig, jag vägrar iaf ge upp.
Bitvis får vi till vettiga fattningar som verkligen känns att dom kommer bakifrån men flertalet av ggr så slår han sig fri, samtidigt så kanske jag måste acceptera det ett tag till, det märks att det är himla jobbigt för honom.
Rom byggdes inte på en dag.

Imorgon blir det en myssskritt tur och på torsdag tar vi upp kampen igen, kampen vi tillsammans ska vinna (fast mest jag eg, haha).

Insåg dessutom att hemmatävlingen är närmare än jag trodde, men sen vet jag inte riktigt vad det blir för tävlingar framöver, det är inte så lämpliga klasser tyvärr...

1 kommentar:

  1. Haha kul att det du tycker är svårast är det jag tycker är lättast med dressyr när jag rider program osv! Jag har problem med omvända, avsaktningarna ;)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.