söndag 7 augusti 2011

Sista dagen i frihet!

Jag började dagen med en marängsviss frukost (det blev över från gårdagen hehe).
Sen har jag slöat, slöat och slöat. Sen var jag och Prisse iväg och tränade!
Har som tyckt att han varit lite mot och suttit fast sista dagarna så jobbade med det och himmel att han tyckte det var jobbigt och protesterade en del (väldigt lite eg)
Sen lossnade det bara och kändes finfint, jobbade med mellantrav och skänkelvikningar efter det.

Riktigt nöjd, dock måste jag erbjuda lite mer stöd än vad jag gjort tidigare i längningen för han behöver det i dagsläget, han blir lite fladdrig annars, men har jag bara stöd så tuffar han på som han ska.

Ska klämma in en uteritt med fokus på mellantrav under veckan åxå.

Nu ska jag se ifall det finns nåt att se på tv :) möjligtvis iförd min Onepiece ^^


(Fick en superrosa Onepice av Madde, en tidig födelsedagspresent :) )

Förresten, jag var ju faktiskt inte alls superlat imorse, jag putsade upp 5 träns.
Ena var KC´s träns, har inte velat putsa det sen han togs bort, har känts som att jag tar bort allt som hade med honom att göra.
Även fast jag eg vet att det inte är så, han kommer alltid att finnas kvar, i mitt hjärta och inte i praktiska saker.
Det tog emot att börja putsa det, och jag satte länge och bara hade det i knäet, men om jag inte vill att det ska torka sönder och förstöras måste jag ta hand om det, så nu är det nysmörjt och fint.

4 kommentarer:

  1. Svar: Vilken sjukt bra idé! Jag känner ändå att det vore helt förståeligt att nästa gång jag ser någon med riktigt tight ass gå fram och höra om det hjälper mot stjärtsår? Följdfrågorna skulle kunna vara vilken typ av byxor som fungerar bäst, vilka trosor (material, form, storlek). Höftrörelser, har dem någon betydelse? Finns det någon förebyggande salva, typ vaselin?

    SvaraRadera
  2. sv: haha, det hade nog varit mindre kul.. x)
    Det är min ponny, korsning mellan arab/fjording :))

    SvaraRadera
  3. svar: hehe oops... Nu vet du! ^^

    SvaraRadera
  4. Himmel, jag måste nog vara totalt omodern, men himmel så hemskt fula dessa plagg är :P Lite som haremsbyxorna! Säkert gudomligt sköna men aldrig något som fröken Malin skulle sätta på sig :P

    Voltigegjorden hade ett himla stort intresse, vet inte hur många mail jag fått angående den. Så sorry Hanna, den är såld som det verkar!

    och japp Hanna, Dina stövlar är också mkt snygga! ;)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.