måndag 1 februari 2010

-30 och sol.

När jag vaknade imorse lyste solen och det kändes så himla mysigt att fara ut barbacka i skogen.
När jag kom ner och såg vad termometern stod på, -30.

Men det såg ju så fint ut med solen.
Klädde på mig rejält och släppte ut Okuma och Prisse sen for jag ut med KC for upp i skogen, var jättemysigt.
En hel del snö var det.
Sen när jag kom tillbaka släppte jag ut KC och tog in Okuma, for ut samma sväng med honom.
Okuma var på lite surkarthumör idag men det är inget ovanligt han har inte fått träna ordentligt på ett tag nu och då blir han grinig.
Sen sist med inte minst Prisse, samma sväng i skogen.

Det var jättemysigt lite kyligt där mot slutet med Prisse iaf om fötterna men inte så jättefarligt.



Barbacka med alla tre, for ut med första hästen vid 9.45 och gick in för att äta frukost vid 12.30 ungefär.

Då var det bara -24 ;)

Nu ska jag städa lite och sen ska jag ut och mocka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.