fredag 19 februari 2010

Hästfri dag

Eller något åt det hållet, hade jag igår.
Det var klippning som stod på schemat sen lunch med mamma och sen gick vi runt på stan och kikade lite, handlade lite.
Det var en jättebra och trevlig dag, tack mamma!

Sen for jag förbi på Surf när jag ändå hade vägarna förbi, pratade lite med Rebecka sen åkte jag vidare till Lögdeå och Häggströms Modehus och köpte jeans!

Senare på kvällen så kom Linnea hit och vi gjorde klart hästarna inför natten och sen åkte vi hem till henne och nattade hennes hästar och sen såg vi faktiskt på OS!
Det är inte något jag brukar göra men med glass och en katt i knäet så funkar det mesta.
Iof så träffade jag massor av fler hästar än vad jag gör en vanlig dag, eftersom jag dels var på SURF och dels hos Linnea, men det kändes ändå som en "hästfri" dag.

Idag känns det som att jag varit igång hela dagen men jag vet inte riktigt vad jag har gjort.

Kallt har det varit idag och blåsigt... vilket gör att det känns ännu kallare.

Nu ska Linnea strax komma och vi sak se film och äta godis , ett litet tack för att hon kom och räddade oss när min transport hade gått sönder.

Ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.