tisdag 26 januari 2010

Söndag och måndag.

På söndagskvällen fick jag besök av Linnea som faktiskt aldrig varit här förut, hon bor i Hössjö som ligger bara nån mil härifrån.
Hon några islandshästar och jag har hälsat på henne tidigare och fått prova en av hennes hästar, helt klart rolig upplevelse.
Hursomhelst hon kom hit och vi for ut i skogen , hon red KC.
Efter att alla hästarna var nattade så gick vi in och såg film, Twilight.
Jättebra film!

Måndagen flöt på utan några större konstigheter.
Eller ja en konstighet hände väl, på kvällen åkte jag in till stan och for på "hoppmöte" på klubben.
Hade även med mig en liten sak till Matilda, som tack för att hon fotar och för att jag fått låna deras box.

Idag så skickas sadeln så jag bör ha den innan helgen, vilket vore helt underbart bra.


Att inse att man är okunnig
är ett bra steg mot kunskap.


Ingen är så blind som den som inte vill se.

3 kommentarer:

  1. Hihihi presenten var mycket uppskattad! ^^

    SvaraRadera
  2. sv: Ja, många varmblod blir ju faktiskt väldigt fina med rätt träning!
    Precis, och det är så himla synd. Med fel träning förstör man ju liksom alla chanser=/

    SvaraRadera
  3. Haha det var galet med snö! Det är diken brevid vägen som är ganska djupa och dom var helt fyllda. Och nu när det stormar blir det säkert mer, grrr..

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.