fredag 8 januari 2010

Dyr hobby.

Fick sista förrättningsunderlaget ang vaccineringen och tandkollen idag, igår fick jag underlaget från besöket i lördags.
Det är mycket pengar, men hästarnas väl går före allt annat.


Det saknas bara vingar på sedlarna.

Idag är det fortf lika kallt, igår morse hade vi -34 nu är det nog runt -28 tror jag..

Idag ska jag skrittjobba Prisse och skritta och smygtrava KC lite och om jag inte frysit ihjäl, skritta Okuma.

Imorgon blir det nog Surf med Prisse om det inte är helt fullt i ridhuset vill säga...


Nu får det ta och bli lite varmare :)
Runt -10 är helt ok temp :) nästan varmt ;)

6 kommentarer:

  1. vilken tid ska du till surf då hannnnaa? ;P

    SvaraRadera
  2. jo det verkar bli så.
    finns iaf en plats i brattfors men det är ett annat stall ja vill stå i så jag ska höra mig för. :) lilllillan.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Jasså?! Då måste jag åka dit och kika! :) Tack för tipset!! :)

    SvaraRadera
  4. SV: Hejsan, nej jag äger inte henne. Utan Hanna äger hennne fortf. Men jag ska va fodervärd åt henne under en längre tid sen får man väl se :) Jaha vad kul att du tävlat henne en gång! Hur gick det då? :)
    Kram Mikaela :)

    SvaraRadera
  5. ja det är verkligen en dyr hobby!
    vad jobbar du med?

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.