fredag 14 augusti 2009

Uteritt med full säkerhetsmundering

Mjaa, iaf vanliga ridkläderna samt säkerhetsväst och hjälm då så klart.
Det kändes som en bra plan när jag begav mig ut på långa rundan med Prisse med tanken att bara busa lite. Använde i princip bara rösthjälperna nu när jag var ute och han skötte sig faktiskt himla fint, när jag tänkte att jag skulle öka galoppen lite i en uppförsbacke så var jag tvungen att driva lite tillomed. Fast det är ju eg bra, att om man släpper tyglarna så går det inte i 190.
Det kändes lite svamligt det här men jag är trött.
Han skötte sig iaf fiinfint.

Har nog bestämt vad vi ska göra med golvet i transporten, vi kommer nog att lägga in sån dära "gummicement" över hela golvet och en bit upp på väggarna. Det tror jag blir kalasers, enda som kändes "drygt" är att eftersom min transport är längre än en vanlig så behövs nog två satser typ 4-5000 men det borde bli strålande! Hoppas jag :)

Imorn ska jag rida på morgonen/fm om jag bara orkar kravla mig upp ur den varma och underbart sköna sängen.

Nu sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.