fredag 7 augusti 2009

Dressyrpass*3 samt tidig födelsedagspresent

Idag har det varit päckelvarmt!

Efter middagen, min lyxmiddag beståendes av fil och mackor ^^ så drog jag på mig ridkläderna och fixade och donade i stallet sen red jag.
Red Prissekisse först
Börjar ju med att skritta fram

Sen blev det lite uppmjukande i trav och galopp sen jobb..

Schnyggkisse :)

Sen gav kameramannen upp (iof så skulle han kliva upp kl 4 lr om han skulle åka hemifrån då... aja nog om det.
Jag red Okuma sen och han skötte sig jättefint, äntligen så är han som han var innan jag for på semester, han har varit så himla jobbig några dagar, bara vräkt sig in i traven och legat på tungt i handen osv, det är inte okej! idag var han däremot fin.
Tog fattningarna rätt okej.

Sen red jag KC han var åxå himla trevlig, var avspänd redan från början vilket inte hör till vanligheterna. Så allting gick mkt smidigare än vanligt med honom. Tog två fattningar med honom, har ju inte prövat galopp på hemskt länge med honom. Men han lyssnade rätt ok, Så det var kul.

Sen blev det nattning av alla djur och duschen för mig.

Jag har fått en tidig födelsedagspresent av Danne :] min älskade muffins, fast jag antar jag måste måla sj ;) :*

5 kommentarer:

  1. jasså har du? :O men alltså, om du inte ska he in de kan inte du göra på mig då för en slant? för då äre ju bara å färga hela håret i samma färg?

    SvaraRadera
  2. okej :)
    nja inte så värst långt :P

    SvaraRadera
  3. Hej sötnos! på måndag har jag tid! :)

    SvaraRadera
  4. haha ja ibland har man mycket man vill uttrycka :P
    aha va skoj :) de får du göra som du vill men kanske kring 12-1 tiden? tja ja vet inte. sitta å surra :P

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.