tisdag 11 augusti 2009

Idag är det ingen vanlig dag

för idag är det Daniels födelsedag :D
Min kära underbara älskade sambo :]

Hovslagaren har varit här och ska komma igen imorgon fm.

Daniels mamma och pappa och mina föräldrar har varit här och hälsat på och efter det så löshoppade jag och Daniel Prisse (vilken födelsedagspresent från min sida va ;) )
Prisse skötte sig strålande han skötte sig i princip helt själv, när vi ändrade om hindret så var vi dock tvungen att hindra honom från att hoppa ;)
Kul att se han så glad men ändå sansad.

Jag längtar tills staketet runt ridbanan är klart så jag kan löshoppa där istället.
Då kan han ju få hoppa lite höjder, nu blev det väl bara 80-90 även om underlaget var rätt ok, skulle aldrig hoppa/löshoppa på vare sig ojämt/halkigt/för hårt/för löst underlag.

Nu ska jag sova, ska ställa väckarn och göra ett nytt försök att kliva upp tidigt.
Så jag kan rida imorn bitti :)

1 kommentar:

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.