söndag 16 augusti 2009

Riktigt pissväder

Imorse när jag vaknade så öste regnet ner, hästarna fick vara ute till 13.00 ungefär. Prisse hade täcke och dom andra brukar klara sig förvånansvärt bra men nog var det uppskattat att få komma in och vila upp sig och ligga i sin egen box och snarka :)

Vi har varit iväg och mockat på travet nu ikväll åxå, så nu har jag "gjort bort" mina två ggr för den här terminen. Då slipper man känna panik över att hinna med mot slutet av terminen.


Annars har det nog inte hänt så överdrivet mkt här idag..

Igår så var vi först till Lycksele och Danne köpte en svets och sen komme hans syster och hennes barn som är jämngammal med Evelina så dom lekte ihop och jag passade på att vara osocial och rida Prisse innan middagen och han skötte sig jättefint, sen blev det en busgalopp över ena ängen, det var väldigt uppskattat hos oss båda :D

Sen på kvällen så for jag och Danne in till stan och va lite social, sen så åkte vi hem vid 02.00 tiden kankse. Så det blev en tidig helgkväll för oss.

Nu ska jag sova
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.