tisdag 4 augusti 2009

I dressyrsadel!

I em/kväll så var hovslagaren förbi först, beslutade att det får dröja ca 2 veckor till innan det är dags för skoning.
Så då passade jag & Daniel på att slå ner några stolpar till staketet, sen så red jag.
Småskuttade med Prisse, och han var så duktig och lyssnade kalasers bra, det var inte så hemskt att hoppa i dressyrsadel, men vill inte hoppa några höjder innan jag har en hoppsadel som passar honom bra.

Imorrn tror jag det blir skogen, får se vad det är för väder om jag fixar att rida nån på dagen så det inte blir så sent sen på kvällen, för jag skulle tro vi kommer att hålla på rätt så länge imorn kväll.

Dom andra två har fått skritta idag :)

Nu ska jag snart sova så jag ids göra nåt imorn :)


Haa det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.