söndag 26 oktober 2008

Irriterad och shoppingresa

Japp jag är svårt irriterad idag... det är så satans drygt när man försöker få tag i människor men ingen svarar lr telefonen är itne på..-arg- 4 telefoner och INGEN SVARAR! Det i sin tur ledde till att jag inte kunde följa med Linda och Peter när dom skulle kolla på en ponny till Linda. Okej nog tror jag väl att dom klarar sig själv eg men det är alltid bra att ha nån utomstående med sig som kan en del, eftersom jag vet vad Linda vill ha och vad hon itne bör ha.Kortfattat bara.

Shoppingresa
Japp igår va ja å mina päron på en shoppingresa till Sundsvall... och jag är irri på Hööks åxå för dom har slutat sälja HH läderstöveln med snörning i vuxenstrl! WHATTHEFUCK! WHY?
Dom har HH läderstöveln i vuxenstrl UTAN snörning men då blir dom för stora för min fotled och barnstrl då blir dom askorta men ok i vaden... -suck-
JAG VILL HA!
Åsså är jag purken för dom hade slut på reflex grimmorna åxå! dom med döskallar som jag ville ha! nä då fanns de bara ponny strl kvar -aaaarrrgg-
Vem faaen ahr ponny? -morr- inte jag iaf!
iaf det jag köpte där var iaf
Benskydd med reflexer, 4 st.. är så less att måsta dels ta på benskydd och sen reflexer på det.. det är drygt!
en spolslang, blå, matchar stallet ;) hehe
och en förbygel med martingal som matchar hopptränset :] tihii

Ville ju så jäkla gärna ha både grimmorna och ett pasr stövlar men faaen åxå inte får man vara nöjd inte..
handlade lite på ikea åxå men det är roligast att shoppa hästsaker ^^

Idag har jag gjort klart Okuma och Prisses vinterhagar, Okuma blev så förbannad över att den var mkt mindre än den hage han har gått i sen betet men han får ju vindskyddet så det blir kalas... till veckan så borde mathäckarna vara klara åxå :) ska bli superbra det med :D

Dom dampade som fan nä ja släppte dom där fick en filmsnutt får se om ja kan lägga in den sen :)

Nu ska jag ut och förtsätta fippla utomhus :)

1 kommentar:

  1. ville åsså ha dom grimmorna ju, å reflexbröstan! dumma hööks jue :S
    Nu ska vi på turridning med jobbet men jag försovde mig så jag hann inte rida Dust, känns lite surt faktiskt.. men han går ju i hagen så en dags vila kanske inte gör såå hemskt mkt under igångsättningen hoppas jag iaf..
    jag vill också ha reflex benskydd vilka köpte du? berätta om de har bra passform å så e du söt!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.