onsdag 1 oktober 2008

Sjukling

Fortf sjukling idag och Prisse va halvgalen idag.. längtar tills träningen.. hoppas bara jag är frisk, annars får Rebecka rida och ta en dust med honom... Underlaget på ridbanan är superduper även fast det regnat hela dan, så himla härligt att inte behöva vara livrädd för att halka och slå ihjäl sig.. :] jag har så galet bra ideér om hinder åxå.. vill ha ltie handling bara :]



imorgon får jag mina saker :) tihi ska bli kuligt :D riktigt najs...



nää undra om man sak gå å va lite ynklig framför tvn ist.. jag fryser en massa... har nog fått mer feber åxå :S

Har suttit och letat proppar åxå.. är så sugen på att tävla nu nu!! fast iof så är ju vare sig han lr ja i form än..-host host- men jag längtar :D Jag är så grymt sugen på att hoppa honom åxå ska bli härligt.. :) det var så länge sen jag hoppade nu :]

Nää undra om man ska poppa popcorn och lata sig framför Ajdåål som börjar snart.. :]


Hörs imorrn ska se om ja kan ta lite bilder och lägga upp åxå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.