onsdag 8 oktober 2008

Bilder

Japp nu blire lite bilder här :)

Här är då min sötnos Okuma ^^






Och här har vi Prisse
en bild pecis när jag hade hoppat av (leder honom alltid när han ska skrittas av)

Prisse gjorde superfina fattningar idag :) härligt :) på en stooor äng men han skötte sig kalas :)


Red ut med Prisse och skrittade ut med Okuma.




På fredag ska KC och Okuma få träffa farbror doktor igen... Okuma sak bara böjas för att jag är nojjig haha KC får vi se vad domen blir med knäet.,...







iaf här är mina nya schabrak ^^




Sen så har jag även fixat lite bommar :)






kommentera gärna ;)




Nu sak jag ta in dom små liven och sen sova! är så sjukt trött!

1 kommentar:

  1. Fina!! Det gråa me vinröd kant har jag också me mitt namn och Woody Blou på ;)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.