söndag 2 november 2008

Tävling & hallowenfest

Japp det var tävling på dagen i vns me Prissepojken, red 60-70 och 80-90cm och hade inte jag klantat mig och glömt ett hinder så hade vi varit felfria men men haha det har aldrig hänt mig förut :O Fattar det inte :S men men tar igen det nästa gång.. kankse...
iaf här är en bild från tävlingen

Jag tror på honom :]
sen på kvällen
vare Hallowen fest på Coyote, jag klädde ut mig till Kåbåjjsare... hade jeans under, mina chaps och en jeansjacka med teddyfoder och en snusnäsduk runt snoken och en kåbåjjsarhatt!
Jag ägde!
Och jag ska så lära mig att spela gitarr! Jag ser framemot det som faen! Åsså dansade jag bugg me sångarn i bandet ^^ hohooo...
Sen så fick jag även höra att min mage var "Riktigt jävla snygg" haha jaa det är kul...
det blev varmt så jag rullade upp tröjan och dansade så.. då hade jag tagit av mig kåbåjjsarkläderna...
iaf kom hem kl 07.30 imorse och släppte ut grabbarna då. sen gick jag å la mig å sov till kl 14.00 :]
Nu
har jag varit in till stan och hämtat en telefon och ska försöka lägga över nummer till den så jag kankse kan skicak sms igen :O wohoo jag är så jäkla less på den jag har nu.. men jag älskar den samtidigt.. vill ju bara att den sak va HEL! Joysticken är trasig och vill inte funka så det är ltie svårt att göra så mkt.. men jag gillar att det är en såpass bra kamera i den och att det är 2gig minne osv.. den telefonen ja ska använda ett tag nu den är bara me VGA kamera! Jag kommer att dö! :S åsså är det inget externt minne :S hur faan ska det här gå :S
Hursomhelst...
Jag tycker att det är tragiskt när vuxna människor är jättefulla... och i princip säger åt en att dricka även fast man sagt att jag inte gör det... Jag har itne druckit sen Wheels tror jag det var.. och jag har det så jäkla bra ändå.. min kropp mår bättre jag mår bättre och jag kastar itne bort en hel satans dag på att vara bakis... Whats the thrill?
Sen så tycker jag
att man kankse kan klä på sig och inte ligga i kalsonger i soffan när man sitter en halv meter bort själv och när personen har röven vänd åt mitt håll och definitivt så fiser man inte om man inte är på toa lr hemma själv!
Då gick jag.
Det sög rätt fett för jag hade tänkt att iaf få sitta nära Danne några satans minuter innan jag ska gå å lägga mig, men inte då! Jävla SKIT!

1 kommentar:

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.