torsdag 2 oktober 2008

Ingen vill

kommentera den otroligt dåliga hoppeskuttbilden jag fick på Prisse idag.. -snörvlar-
Det är dååålig stil :P

Danne filmade under hela tiden men uppenbarligen så tyckte kameran att i princip dagsljus var alldeles för mörkt och det som gick att få ut av filmerna var den där bilden som håller otroligt låg kvalla! Skitkamera!
Hoppade som högst bara 75 cm, är ju trots allt bara 3dje gången jag hoppar honom :D
Han var såg alet taggad men han är soet.. :]
Och när jag skulle ta in Okuma så gick jag till grinden och ropade, han höjde huvudet och tittate på mig sen ropade jag en gång till och då komme han i full galopp mot mig.. min lilla sockertopp :] Han är så söt :]
förresten så är Danne så himla händig så de finns inte.. :] Synd bara itne bilden syns bättre bara.. :(

3 kommentarer:

  1. har danne gjort hinder till dig? ;)

    SvaraRadera
  2. hur kan du tro de ;) -fniss-
    lr ja ha köpt en del men han ha fixat stöden lr.. jag har bara målat allt :]

    SvaraRadera
  3. Phin bild som knappt syns ;)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.