fredag 3 oktober 2008

Lite mör

från gårdagens hoppning och idag var jag å Prisse iväg ti surf för å träna för Rebecka... det gick faktiskt över förväntan, han verkar ha lätt för att tappa muskler så han var inte lika stadig som innan vilan.. men jag är nöjd.. men lite mör i kroppen... Jag ber till gudarna för att han itne ska få igen reaktionen på senan bara....
funderar på om man ska låta Birger klämma igenom honom en gång till, bara för att vara på säkra sidan... -funderar- jag sak ju ändå dit med både Okuma å KC mest troligt under nästa vecka... KC som fö lyckats dra på sig veträkningar för 10 papp under sept månad, och han är itne bra än... hoppas bara han blir bra den lilla strumpan.. :]
Imorrn ska jag nog se Emma debutera LC me Saffe Paffe och ska handla lite saker på Granngården och Byggmax till stallet åxå... Emma om du inte rider lugnt och säkert och fint så SLÅR JAG DIG! Bara så du vet smulan :]

Nu funderar jag på å lägga mig å kika på tv ett tag till iaf tills idoltjaffset är över så man får se vem som åkt ut...
Jessica var förresten hit och såg Idol tidigare ikv... jaadu, Persikan som både fiser och rapar ;P men men
:D

kul ska man ha nästan jämt... imorrn ska jag dra med mig Danne ut i skogen mohahahaaaa ^^
Sen så ska jag (om jag hinner) börja fundilera på nästa hinder :]

Putsokrom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.