tisdag 20 augusti 2013

Pancaaakes!

Igår fick hästarna finfina tassar, kändes vettigt att låta dom vila så jag for till gymet istället och körde överkropp, för att sedan fara på jobbet och det var en väääldigt lång kväll.

Iaf, idag så, efter en smaskig kvargfrukost, så ut med Prisse, planen var en sväng runt Bobacken men vägen var så dålig så vi vände, det var alldeles för grusigt.
Vi var iaf ute run 50 min och han kändes fräsch o tog för sig, bortsett från grusunderlaget då.

Okuma red jag på banan och han låg på rätt mycket till en början, ville inte riktigt släppa och bära sig själv, men ju varmare vi blev desto bättre blev det, provade även några fattningar och i början blev det bara hopposkutt och jag satt och skrattade, men efter en stund så skärpte vi till oss båda två, dvs jag slutade sitta och skratta och han gjorde vad som förväntades av honom, helt ok fattningar med tanke på vart vi är i dagsläget.

Nu har jag precis ätit lunch, pannkakor, provade ett nytt recept som innehåller så mkt som, kvarg,havregryn och äggvita. Gjorde dubbel sats för att få middag till ikv åxå.

Nu ska jag försöka förtränga att jag är rastlös och att det kryper i kroppen, vilodag måste man ha ibland!

1 kommentar:

  1. Men du vad är det för pannkaksrecept? Blev det gott? Kan man få receptet? :)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.