torsdag 29 augusti 2013

Lovely!

Lagomt trött och seg efter jobbet, frös som en tok efter middagen men blev uttvingad av Isabel att följa med henne ut och rida, fleecejacka och tjock dunväst senare så var vi på g.
Rätt trevligt även om det vart lite studsigt då Prisse blev lite väl ivrig.

Okuma fick vila så jag nattade dom och sen in och byta om för att sen cykla iväg till gymmet, hade klockan på :) .

Till och från gymmet  < === länk till svängen, var borta nästan 1 ½ timme och cykelturen tog hela 19 min sammanlagt så just nu är jag lite mör i kroppen, SKÖÖNT!

Ungefär såhär galen/glad såg jag ut igår innan jag skulle ut och springa
Här är gårdagens sväng <=== (japp jag gillar rosa träningskläder :D )




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.