fredag 30 augusti 2013

Fredag, and i feel fine!

Sov dessvärre dåligt inatt och har varit trött och seg idag på jobbet, kände mest för att bara sova när jag kom hem från jobbet.

Men bytte om och for ut och red, först Okuma som var rätt seg faktiskt, och lite halvkinkig på underlaget.
Sen for jag nästan samma sväng med Prisse, som hade lite mer GO i sig, vart rätt nöjd mot slutet, han lyssnade och var där jag ville ha honom.

Nattade djuren och bytte om och for ut och sprang, 4 sega km med en kmtid på 5.42 i genomsnitt.
Så mkt roligare nu när jag har min klocka! Så mkt enklare att hålla koll på hastighet och längd.

Kvällens sväng finns här

Sen vart det lite kvällsfika i form av smaskig kvarg med hallon och lite vanilj! Vem behöver godis då? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.