måndag 12 augusti 2013

Hippotävling 10/8-2013

Följde med Ida i lördags när hon var till Hippo och tävlade, det var första gången jag såg hennes häst, Cornelia.
Riktigt fin häst, som föll mig i smaken. Ska bli kul att få följa med på fler tävlingar.

Hann fota lite olika ekipage , bla Amadeus, med låneryttaren Maria, eftersom Lina som äger Amadeus var tvungen att följa med sonen på fotbollsmatch.
Jag hade hästarna uppstallade i deras stall några månader förra året, riktigt fint stall och goa människor.








Sen var det en gammal stallkompis som startade med sin fina Samba, Anki är ryttare och ägare.




Sen träffade jag Jennifer och Malins kompis, Tina som startade sin första tävling någonsin. Fin häst men ser verkligen ut att vara väldigt mycket att rida.






Sist med inte minst, så var Emelie på plats med sin Walle, Emelie är också ett sikeåekipage.






Får se om det blir att lösa licens och tävla något i år eller så blir det bara träning i år :) Men helt klart blir man peppad :)

Alla bilder på sidan är tagna av mig om inte annat är angivet och det är inte tillåtet att ladda ner eller använda.

1 kommentar:

  1. Super fina kort! Du e så duktig. Och självklart ska du lösa licens och följa med på någon av dom som är nu i slutet! :)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.