tisdag 13 augusti 2013

Dessa skor!

Igår åkte jag och hämtade ut selen, glad i hågen, så hem och satte dit fästena på vagnen, tog fram allt som behövdes och tog in Okuma och inser att han har tappat en sko!
Luften gick helt ur mig och jag vart såå lesss, iof det är sånt som händer, men varför just då?

Idag har jag surfat runt och dreglat över mitt andra stora intresse, dvs kameror, objektiv. "Min" nya älskling (ja jag har bestämt att en sådan ska få flytta hem till mig) släpps i slutet av augusti, en Canon 70D.
Irriterande nog så har inte batterigreppet jag beställde i somras dykt upp än, och det passar till kameran jag har nu, och inte den nya, men, thats life I guess.

Idag har jag tagit en sväng runt i hagen och letat sko, lönlöst, jag vet, men det hade ju kunnat lyckas..
Tillbringade kvällen på gymet ist och ökade på vikterna då jag var lite lätt irriterad och det känns i armarna nu vill jag lova.

Imorgon får det bli pass på banan för dom små liven, hoppas vi kan kapa till och fixa staketet nån dag framöver





Lite blandade bilder från sommaren, överst, Okuma i hagen, andra bilden är i Bliska och dom två sista är från Rättvik .

1 kommentar:

  1. Yngsta sonen har också en Canon..tror att det är 60D. Har har haft den en tag men den tar väldigt fina bilder.

    Vad spännande att börja fota när du får hem din nya kamera! Bilderna ovan är väldigt fina:D

    Svar:Hejsan Hanna!! Det gick jättebra att kolla efter bootsen när jag ändå var där nere. Bara tråkigt att de var slut:( Var in på Bukes Ullareds-tråd och där var det en tjej som varit på Ge-kås nyligen och då hade det inte fått hem några silver eller bronsfärgade boots än.

    Jag ska kolla på appen! Tack för tipset:D

    Mvh Anna & Tabasco:)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.