fredag 30 april 2010

Stövlar

Jag är ju på jakt efter nya ridstövlar.
Egentligen hade jag velat ha två par, ett par i läder, lite snyggare.
Samt ett par Tretorn, tycker det skulle kännas så himla skönt att bara kunna spola av stövlarna om dom är leriga istället för att måsta putsa och putsa och putsa!

Tretorn


Samt ett par snygga dressyrstövlar



Funderar dock på att prova
HH Dressyrstöveln på Hööks nästa gång jag är där, med fotstorleken 38 så är vadvidden 35,5 och det kan funka, gillar inte alls när stövlarna är för stora, vilket i princip alla jag provat varit.


När CRW Active var ny så provade jag dom också, om dom hade varit helt i syntetmaterial hade dom varit ett alternativ till Tretorn stövlarna.



Vad har du på fötterna när du rider?

2 kommentarer:

  1. Jag har också gått i samma tankar som du, ett par tretorn att ha hemma, och ett par snygga dressyrstövlar att ha på träning/tävling. Då sliter man ju inte heller på läderstövlarna lika mycket..
    Men nu har jag ju varken häst eller råd så ;)

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.