torsdag 29 april 2010

Händelserik dag.

Igår var vi en sväng till Övik för att dels besikta Cadillacen samt bada på Paradisbadet.
Sen påvägen hem stannade vi på en rastplats och fikade.
Trevligt var det.

Sen for jag till Linnea och åt middag där, var social en stund, väldigt trevligt.

Sen hem och ta hand om mina djur, eftersom det hade blivit såpass sent så fick dom nöja sig med att bli släppta på ridbanan för lite bus + att jag ville se hur dom rörde sig utan skor bak, Prisse är också barfota bak nu.
Såg bara bra ut.

Igår fick jag även hem ett par stövelskaft jag köpt, dock så var dragkedjan trasig på ena, typiskt.
Jag som ville använda dom nu, nu ,nu!

1 kommentar:

  1. sv: Jaså?;) vad tyckte du om new moon då? jag vill oxå se nästa på bio!

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.