lördag 15 november 2008

Mkt har hänt

Men skiter i en del nu. ska dra iväg till Påntusch alldeles jättestrax...

Hur fasen ska jag göra den 20/12? Jag vill tävla kankse tillå med vågar tävla i Km klassen som är 1 m... fast det är tveksamt eg.... om inte under sker haha
Tävlingen börjar ca 14.00 det finns ingen uppstallning och Daniel kommer att vara långt åt helvete bort.. och om jag tävlar då kommer den grisen Daniel att skita i mig och fara utan mig och det vill jag inte! Vill lova att grisen är envis och ej samarbetsvillig i den frågan!


Jag är ju som sagt snorförkyld och sjukskriven pga mitt öga... och det är vidrigt.. har itne ens ridit lixom.. det är hemskt! Då äre illa med mig!


Ge med dig! Jobba med mig!

2 kommentarer:

  1. Oj vad struligt du verkar ha det nu..
    Om du ska tävla kanske jag kan ställa upp? Är det en lördag? Vet iofs inte vad jag gör så långt fram i tiden men jaa, jag har inget emot det om det inte är nått jag måste göra iaf.
    Vad har hänt med ditt öga?

    SvaraRadera
  2. Mmm struligt är förnamnet...

    Nå va snällt :) Får se hur jag sak göra.. msåte snacka me grisen om det...

    Jag har bindhinneinflammation lr nåt... det är iaf mindre bra... :S

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.