lördag 29 november 2008

Hon

Japp nu är hon inne.. äntligen :] Guu va hon ska ha frysit..
Åhh fy satan vilket humör :O först var hon grinig som fan!
Vägrade röra sig en mm... Sen så typ vaknade hon och då slog de gnistor om na :O
Vad är det för nånting jag har eg? :S :O

Men söt.. jo det är hon :]

Ahh btw, jag måste bara berätta hur underbar min mamma är... ahh min pappa är ju åxå underbar men nu ska det handla om min mamma.. :)
Hon... hon... ahh vet inte ens om man med ord kan förklara henne... hon är bara bäst...
och hon är inte bara min mamma utan hon är min vän åxå... hon är guld :)

Vi var i sundsvall igår bara hon och jag och vi var såklart på Hööks, Ikea, Cubus, åsså massa andra affärer...
På hööks blev det en overall , reflexoverallen, och den är SUPERBRA! I LOVE IT! Sen blev de några vinterskor och handskar å en höpåse som Prisse ska få äta ur inne i stallet.. var superdupernära på att köpa 3 stalltäcken med hals åxå men de fanns bara två st i samma färg och dom måste ha samma färg sen så var dom så tunna... bara 250 g och det är ju itne så värt.
Sen på cubus blev det två galet snygga t-shirts ^^
Sen blev det även lite julsaker, en ram hmmm... sen åt vi på ett bra ställe inne i köpcentrumet

Ja det var en trevlig dag.. det är trevligt att vara med min mamma oavsett vad man gör... saknar henne faktiskt rätt ofta och mkt... det är ju lite skillnad från att ha träffats varje dag i typ 2o år från att bara träffas ibland...

Idag så klev jag upp tidigt och släppte ut dom, sen mockade jag och fixade käk och sen for jag och KC ut å skrittade barbacka.. han är så mysig ^^ prövade overallen idag och den är ännu udnerbarare än jag trodde den skulle vara :D sen longerade jag Prisse sen åt jag lite frukost och sen for jag in till stan för att gå med Pontus i demonstrationståget.. gick från volvo till stan sen så åkte vi buss tillbaka efter att ha lyssnat på talarna i stan...

Nu är jag trött och ska in till stan.. skulle helst vilja sova tror jag....


Puss på min älskade familj och mina älskade djur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.