onsdag 19 november 2008

Okuma & KC *Bilder*

Mina vackra Pojkar :D

Okuma


KC



Är dom inte finisar :D Vill lova att det är annars att sitta på dom än på Prisse nu.. Okuma kändes grov och stadig som en nordis nästan :O men underbart helt underbart var det!
PÅ KC kände jag mig som en lite ärta uppe på hans rygg :) sen så dansade han fram och han kommer nog att bli skitbra bara han får vara hel och håller för dressyrträning :D
Dom är så vackra..
Prisse åxå men han får ni ju se bilder på mkt oftare :P
Nu ska jag käka lite tor jag bestämt :)

1 kommentar:

  1. Otroligt fina hästar :)

    Härligt att kunna rida i snö. Jag och min sambo blir lite avundsjuka här i söder som knappt får någon snö alls.

    SvaraRadera

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.