tisdag 4 november 2008

Okuma och Danne

Japp idag var Okuma till farbror doktorn och han rör sig så mkt bättre nu men vid böjning visar han ändå lite så han fick spruta och ska stå på boxvila två dagar sen sjukhage...
Han var helt galen när vi skulle böja.. han har så mkt energi den lillerackarn.. :]

Iaf idag vill jag hylla Daniel lite extra just för att han är så himla underbar och snäll och så SJUKT händig och DUKTIG!
Han är verkligen guld... :]

Imorrn ska jag ta ledig från jobbet lnågra timmar så jag kan fara och träna.. fick reda på vilken tid jag rider i helgen på Micketräningen åxå och det blir bra för då hinner man göra nåt efter åxå så det blir kalasers..

Sen är det hoppträning på söndag som jag åxå längtar efter.. fast jag längtar nog mera efter Dressyrträningen för Micke.. det ska bli riktigt spännande :)

och snart är det dags för Dressyrtävling åxå måste bara kolla igenom programmen så jag kan dom någorlunda iaf.. det blir LB debut för oss då.. om det är en bra LB vill säga... som passar oss...

Nä nu ska jag leta KC´s pass så jag kan ringa till Birger imorrn och boka tid för vacination och ÅB för Okuma och KC.

Fick förresten kritik av min kära mor för att hon tyckte jag har så mkt stavfel... hon klagade på mina "itne" ist för "inte"
Jaa man har ett tufft liv verkligen ;)

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.