tisdag 18 november 2008

ÖVERLYCKLIG!

Jag är totalt jäkla överlycklig för tillfället, jag vill bara skrika ut det till hela världen!

OKUMA OCH KC ÄR HELA!
DOM SKA SÄTTAS IGÅNG IGEN!
FATTA ATT DOM ÄR HELA!
Jag är helt överlycklig.. mina grisar, mina underbara grisar!
Birger var här idag och böjde igenom dom.
Vi började med KC; Han var piggelin och travade på som en riktig KEJSARE! Han svävade fram, har nog aldrig sett han röra sig så fint!
När Birger sa att han såg jättefin ut så då kastade jag mig om halsen på KC och kramade han som fasen :) Tänk va lycklig man kan bli!
När det var dags för Okuma så var han odrägligare än fasen! Stod på bakbenen och dampade sig men lyckades böja honom och han rörde sig åxå superfint!
Är så himla himla himla glad just nu!
Sen fick alla 3 sin vacinationspruta och Okuma och Prisse blev livrädda, otippat?! Njae... men åh jag är GLAD!
Underbara älskade snuffisar! Jag längtar så sjukt mkt efter att få sitta på deras ryggar och njuta! Åhh underbara älskade!
Jag älskar verkligen mina djur,
mer än vad nån någonsin kommer att förstå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Det går utmärkt att kommentera bloggen enkelt och smidigt,
och kommentarer är alltid välkomna så länge de håller god ton.